Vaše komentáře

I my se s připomenutím přidáváme a prosíme o zprávu, jak bylo od ledna 2019 pokročeno, resp. kdy se můžeme těšit. 

Dále viz naše reakce s návrhy výše. ;)

Posunul bych to na vyšší úroveň, a to jednoduchou funkcí stopování stráveného času nad úkolem, e-mailem atd. Nejlépe s automatickým ukončením měřením času a uložením, aby na to nemusel uživatel myslet a neběžel čas stále. Možnost zapnutí např. při započatém hovoru s klientem, opět automatické ukončení se zobrazením a uložením času při ukončení hovoru, a tedy i této aktivity v Raynetu. Tzn. u jednotlivých aktivit (telefonát, e-mail, schůzka atd.) zobrazení jednotlivých časů u každé aktivity a v OP pak automatický celkový součet. 

Naprostý, ale opravdu NAPROSTÝ souhlas. Ve kvalitním CRM by mělo být implementováno automaticky. Resp. bychom si dovolili tvrdit, že tzv. e-mailový klient by měl být součástí doslova od počátku CRM. A pokud není, po tolika letech provozu by měl být rozhodně na pořadu dne. Doslova priorita. Rozhodně přednost před jakýmikoli drobnými vylepšeními. Zvláště v poslední době "designovými" směrem zpět. 

Samozřejmě pokud, tak e-mailový klient opravdu použitelný, aby bylo skutečně možné na něj plně přejít, tzn. bez jakýchkoli obav, a hlavně s vyloučením absence jakékoliv funkce, na kterou jsou uživatelé v dosavadním poštovním klientovi zvyklí, jako např. zcela neomezené štítky (samozřejmě s filtrací), které při práci považujeme za nutnost atd. Domnívám se, že s ohledem na konkurenci je čas k vytvoření e-mailového klienta již opravdu urgentní

Před rokem jsme nějak přehlédli reakci Pavly, a jelikož není stále "zaplánovaný" návrh ukončen, dovolujeme se ještě připojit, i když jsme se k tomuto tématu (již před 2 roky) vyjádřili, protože popsaný nápad Pavly je beze sporu něco, co by v CRM nemělo chybět. Konkrétně možnost nastavení různých automatických procesů uživatelem, a to (nejen) pro šetření drahocenného času. Od Pavly SUPER nápad, který by rozhodně zde neměl zůstat další roky bez "zaplánované" realizace. 

Tuto funkci postrádáme již od počátku. Jsme rozhodně pro! ;) 

A při té příležitosti by nebylo (alespoň časem) špatné doprogramovat nějakou část, kam by se automaticky ukládaly otevřené panely (záložky), odkud by každá zmizela automaticky pouze v případě, že by záložku zavřel uživatel. Pokud by bylo vše ukončeno násilně (nedobrovolně) např. pádem prohlížeče, mohl by uživatel v uvedené sekci jedním kliknutím obnovit všechny panely, na kterých pracoval (byly tedy otevřené) před pádem. 

Musím souhlasit s Radkem. Používáme prohlížeč Chrome, samozřejmě aktuální verzi, a naprosto stejný problém - ikona Podpory je přes posuvník, nikoli za. Viz příloha. výstřižek

Velmi zajímavý a užitečný návrh. Rozhodně se přikláníme pro realizaci. 

Barvy, díky kterým byl Raynet výjimečný - přehledný a oproti konkurenčním CRM se v něm krásně orientovalo, zmizely de facto ze všech částí Raynetu. Přesto, že se to mnohým platícím uživatelům nelíbí (viz nemálo negativních komentářů), do dnešního dne se nevrátily. I zde byl aktuální datum vidět na první dobrou. Dříve bylo tak, jako v takřka všech kalendářích označeno tuším žlutou, nebo bleděmodrou. Barvy jsou pryč, již nepamatuji přesně, ale je pravdou, že i v této sekci barvy byly a pracovalo se i s touto částí zcela jinak. Lépe. 

Samozřejmě jsme z důvodu přehlednosti a okamžité orientace pro vrácení barev, a to nejen v kalendáři, zmíněném dalším uživatelem. 

Již to neřeším, po této nepovedené úpravě, kdy se stalo CRM oproti předchozí verzi velmi nepřehledným, Raynet používám méně a méně, nicméně se domnívám, že to vůči platícím uživatelům není fér. Zvláště, když si na novou "šedou" verzi stěžují. 

Sice jsme se k tomuto tématu před třemi měsíci již vyjádřili, ale jelikož se opět neuvěřitelných čtvrt roku vůbec nic po této stránce neděje, nemůžeme jinak než zareagovat na dnešní příspěvek, který opravdu nelze přehlédnout. Tedy, rozhodně nebudeme dělat, že jsme ho přehlédli. DALŠÍ nespokojený uživatel. 

A především se slovy: "Mohu jen souhlasit, nový design se nelíbí mně ani kolegům. Na úplném začátku jsme si Raynet vybrali proto, že byl hezký." nelze jinak, než plně souhlasit! 

Už by bylo opravdu vhodné vrátit zpět design (především barvy ikon), kvůli kterým (snadné orientaci) jsme si všichni Raynet vybrali před ŠEDOU konkurencí. Nebylo by lepší věnovat svůj drahocenný čas spíše novým funkcím, které dosud Raynetu chybí? 

Pokud mohu poradit vzor, odkud "čerpat", tak rozhodně iDoklad. Dovolím si z bohaté praxe tvrdit, že lepší nástroj pro vystavování a vedení faktur, samozřejmě vč. párování s bankou, automatických upomínek, ale i poděkování v okamžik přijetí platby atd., neexistuje. Pokud tedy odněkud čerpat tipy na funkce, rozhodně z iDokladu. ;) 

P.S. Barvy, na které jsme byli všichni v Raynetu zvyklí, vrátí se někdy, nebo si máme prostě "zvyknout" na černobílé řešení?