Vaše komentáře

Supr nápad! Nemůžeme slíbit, že to do nových detailů #2.0 dostaneme, ale určitě se o tom pobavíme v rámci návrhu. Palec hore, je to velmi chytré a děkujeme! Za Raynet, Alice

Díky za námět. Přidali jsme jako bodík do nejbližší porady a uvidíme, co kolegové na to. Za Raynet, Alice

Pokud má uživatel raynetu povoleny hromadné změny, tak přes ně můžete změnit STAV OP i v seznamovém pohledu. Podle screenu máte zřejmě hromadné změny v oprávnění zakázány, čili tlačítko hromadné změny nevidíte. Další možností je přesunout OP do jiného stavu na Obchodní nástěnce, aniž byste musel otvírat detail OP. Takže toto naše CRMko umožňuje. Za Raynet, Alice

Uživatelé si ve velké míře zadávají do kalendáře své vlastní úkoly, čili výchozí nastavení řešitele úkolu aktuálně neplánujeme měnit. Za Raynet, Alice

Zpětné propisování čísla OP do Objednávek v Shoptetu možné není, protože by to vyžadovalo, aby integrace byla obousměrná. Naše propojení se Shoptetem ale funguje jen v jednom směru, a to ze Shoptetu do raynetu. Přenos dat z raynetu do Shoptetu proto nemáme jak zařídit. Za Raynet, Alice

Rozumíme, že by se to hodilo. Tento požadavek už se k nám dostal z vícero stran. Máme zadáno ve vývoji a teď už jen zbývá čekat, až se dostane do priorit. Zatím termín vydání neznáme. Až bude hotov, určitě o tom dáme vědět. Za Raynet, Alice

Záložku Historie má každá osoba evidovaná v raynetu. Pokud aktivitu navážete na konkrétní osobu, najdete ji v historii této Kontaktní osoby. Pokud ji navážete na Kontaktní osobu i Klienta, najdete aktivitu v historii obou těchto záznamů, tedy u Kontaktní osoby i Klienta. Za Raynet, Alice

Přiznávám, že jsem trochu ztracená. Jakou nápovědu máte na mysli? Klidně přihoďte screen prosím. Díky předem. Za Raynet, Alice

Tohle by neměl být problém. V Přehledu Aktivit si můžete snadno vyfiltrovat všechny aktivity naplánované před dnešním datem (viz. obr.).

Za Raynet, Alice

Vlastní šablony už si můžete vytvářet přímo v raynetu. :) Návod je tady. Tak s chutí do toho. Za Raynet, Alice