+3

Zobrazení uživatelských polí na základě typu zákazníka

Anonymní Před 5 dnů aktualizováno od nebankovnikonsolidace.cz Před 5 dnů 1

Máme u zákazníků vytvořena volitelná pole se specializací (např. ploché střechy, schody ... v rámci stavebnictví výrazný rozdíl) ...

Teď vytváříme volitelná pole do schůzky, která fungují jako takový rychlý formulář ze schůzky, ale některá volitelná pole jsou irelevantní pro jednu kategorii a druhá pole zase pro druhou.

V současné chvíli tedy musí uživatel projíždět všemi poli, což činí ten "interaktivní" zápis ze schůzky poněkud nepřehledným.

Nebo, myšlenka, kdyby šlo nějak jednoduše integrovat online dotazník, např. Google Forms, na schůzku, kde by se, dle typu zákazníka, zobrazil patřičný dotazník a rovnou zapsal do výsledku ze schůzky.

Motorem je opět pouhopouhá lidská lenost :)

Jméno a příjmení:
Jan Dvořák

Velmi zajímavý a užitečný návrh. Rozhodně se přikláníme pro realizaci.