+2
Nebude realizováno

Plnohodnotny emailovy klient IMAP, Exchange

Anonymní Před 2 roky aktualizováno od RAYNET Před 7 měsíců 3

Chyba integracia IMAP/ Exchange. Emailova komunikacia je zaklad CRM a ma byt jeho sucastou. 

Asistentka je zle riesenie. Je potrebne kompletne automaticke mapovanie emailovej schranky, nie cez nejake preposielanie. Rovnako pisanie/ odpisovanie na emaily, nie otvarart externy mailovy klient a este nezabudnut vpisat do slepej kopie asistentku a do predmetu znacku :)

Jméno a příjmení:
Jaroslav Misovych

Naprosto souhlasím. Současné řešení je naprosto nevyhovující k monitoringu komunikace obchodního případu.

Naprostý, ale opravdu NAPROSTÝ souhlas. Ve kvalitním CRM by mělo být implementováno automaticky. Resp. bychom si dovolili tvrdit, že tzv. e-mailový klient by měl být součástí doslova od počátku CRM. A pokud není, po tolika letech provozu by měl být rozhodně na pořadu dne. Doslova priorita. Rozhodně přednost před jakýmikoli drobnými vylepšeními. Zvláště v poslední době "designovými" směrem zpět. 

Samozřejmě pokud, tak e-mailový klient opravdu použitelný, aby bylo skutečně možné na něj plně přejít, tzn. bez jakýchkoli obav, a hlavně s vyloučením absence jakékoliv funkce, na kterou jsou uživatelé v dosavadním poštovním klientovi zvyklí, jako např. zcela neomezené štítky (samozřejmě s filtrací), které při práci považujeme za nutnost atd. Domnívám se, že s ohledem na konkurenci je čas k vytvoření e-mailového klienta již opravdu urgentní

Nebude realizováno

Znovu jsem ověřovala u kolegů z vývoje, zda se něco změnilo ohledně e-mailového klienta. Potvrzuji, že vlastního e-mailového klienta opravdu neplánujeme, kolegové to jako prioritu nevidí. Za Raynet, Alice

Komentování vypnuto