
+2
Zaplánováno
Asistentka Přenesení příchozího emailu (From: vs Reply-To:)
Dobrý den, chtěl bych požádat o úpravu nebo opravu algoritmu, kterým přiřazuje RayNet Asistentka e-maily ke kontaktní osobě nebo do Leadu.
Typickým příkladem jsou příchozí emaily generované web formuláři třetích stran např. SmartEmailing.
Zpráva od klienta tak přijde z jednotné adresy, kde je v MIME hlavičce From: "notifications@smartemailing.cz" a podle této adresy RayNet Asistentka email úplně zahodí.
Chci tedy požádat aby algoritmus RayNet Asistentky v prvním kroku použil MIME hlavičku Reply-To: "" (kde bývá zpáteční adresa na klienta),
Teprve pokud by Reply-To: neobsahovalo zpáteční adresu nechť algoritmus RayNet Asistentky sáhne po adrese z parametru From:
Moc nám to všem pomůže
Děkuji Milan H.
Jméno a příjmení:
Milan H.
Služby zákaznické podpory by UserEcho
Pěkný nápad, chování asistentky pro tento konkrétní případ upravíme. Přidávám do stroje, ale nedokáži Vám slíbit termín. Za RAYNET Zuzka