
+13
propojení produktu a klienta/kontaktní osoby
uvítali bychom i možnost propojení vazeb mezi Produkty a Klienty/Kontaktními osobami. Děkujeme :-)
Jméno a příjmení:
Veronika Soukupová
Služby zákaznické podpory by UserEcho
Nevím, jestli tomu správně rozumím. Hodilo by se Vám, aby konkrétní produkty byly k dispozici jen pro vybrané klienty?
Díky za dopřesnění.
Neviem či áme rovnakú potrebu ako pani Soukupová, lebo jej popis je veľmi stručný, ale vyzerá to podobne ako naše potreby V našich podmienkach to vyzerá asi takto:
U nás to teda znamená, máme napr 3 produkty, každý klient môže mať zakúpený 0 až 3 tieto produkty a to čo si zakúpil potrebujeme vidieť na jednej stránke spolu s termínom kúpy alebo výročia zmluvy a pod.
K Vašej otázke - neznamená to pre nás, že klient má v cenníku nejaké špeciálne produkty, ktoré nemá nikto iný.
Takúto evidenciu Produktov v karte klienta som nevidel v žiadnom CRM, keď sme hľadali CRM pre naše potreby. Otestoval som snáď 15 CRM (zoho, hubspot, pipedrive, insightly, sortio ...) a nikto nič takéto nemá. Vždy je možné pridať Produkt len obchodnému prípadu a tam to skončí, ale nikdy sa táto informácia už potom nedá na jednom mieste pozrieť v detaile klienta/kontaktu
Produkty jsou pro nás lidé stejně jako kontaktní osoby, proto u produktů evidujeme jiné typy informací a potřebujeme, aby byl jeden produkt propojen vždy s jedním kontaktem/může být i vícero klientů. Nyní si u produktů dáváme url odkaz kontaktu a naopak. Bohužel to ale zdržuje a toto řešení je dost kostrbaté.