
+1
Nebude realizováno
Přehled výsledků aktivt na jendom místě
Chybí mi jednoduchý a rychlý přehled výsledů aktivit na jednom místě. Pokud chci projít výsledky aktivit za X let zpět, tak procházet jednotlivé aktivity krok za krokem je velice zdlouhávé.
Navrhuji vytvořit novou záložku pro OP a Klienta: Historie->Aktivity->VÝSLEDKY AKTIVIT, kde by byla ikona aktivity+datum a pole s výsledkem.
Jde právě o dlouhodbou práci s klientem u které by CRM mělo být nápomocno.
Jméno a příjmení:
Dušan Libo
Komentování vypnuto
Služby zákaznické podpory by UserEcho
Tohle je docela ošemetné. Co to pro Vás znamená výsledek aktivity? pro někoho je to, jen to, že proběhla schůzka. Pro někoho je to to, že jste se domluvili na obchodu, což značí vyhraný obchodní případ.
Pokud Vám stačí zobrazit pole s výsledkem, můžete to udělat tak, že si v přehledu aktivit zobrazíte sloupec Řešení úkolu/ Výsledek