
0
Klientův stav "ukončený"
V praxi se setkávám s tím, že s někým ukončím spolupráci, přesto s danou osobou chci zůstat v kontaktu. Segmentace klientů v RAYNET mi to v současné době neumožňuje, protože z nabídky stavu (potenciální, aktuální, odložený a nezajímavý) si nevyberu a zneplatňovat celý záznam mi také nepřijde na místě.
Navrhuji tedy k těm čtyřem výše uvedeným stavům doplnit ještě stav "ukončený".
Jméno a příjmení:
Ivo Bečvář
Služby zákaznické podpory by UserEcho
Podle toho, jak to popisujete, se mi jeví vhodnější stav Odložený. Je to někdo, s kým jste dříve komunikoval a chcete si ho v CRM i nadále nechávat. Případně můžete zkusit přidat ještě další kritérium Ukončený ve formě štítků.
Každopádně díky za tip, uvidíme, jak se nápad pobije mezi dalšími :)