+3
Nebude realizováno

Odpovědi přes asistentku

Anonymní Před 3 roky v Nastavení CRM aktualizováno od RAYNET Před 3 roky 1

Pokud někdo napíše do diskuze u klienta / aktivity a kolegům přijde upozornění přes e-mail, řada z nich dá pouze "odpovědět". Tím pádem se to do Raynetu naimportuje jako nová aktivita bez napojení na daného klienta a navíc se to nedozví ani autor vzkazu (protože to neuvidí ani v diskuzi, ani v e-mailu). Pomohlo by udělat to tak, aby reakci e-mailová asistentka napojila k danému klientovi a poslala kopii e-mailu i dalším zúčastněným diskutujícím... 

Jméno a příjmení:
MM
Nebude realizováno

Díky za podnět. Bohužel totonebudeme schopní realizovat. Současné technické řešení tento scénář neumožní :-/

Omlouvám se!

Komentování vypnuto