+4
Nebude realizováno

Zabránění duplikacím

Anonymní Před 3 roky v Nastavení CRM aktualizováno od RAYNET Před 3 roky 1

Pokud se člověk při zadávání aktivity "uklepne" v názvu klienta nebo kontaktní osoby, automaticky se vytvoří duplikace tohoto klienta, aniž by si toho uživatel všiml. Bylo by třeba nějaké vyskakovací okno s upozorněním "Opravdu si přejete vytvořit duplikaci / nového zákazníka?"

Jméno a příjmení:
MM
Nebude realizováno

Hezký den. Rádi bychom pomohli, ale v tomto scénáři neumíme vyhodnotit, že se jedná o duplicitu. Jediné pole, podle kterého můžeme duplicity kontrolovat je tady právě "název". Pro scénář "uklepnutí" bychom museli hledat duplicity podle např. 90% shody (nebo 1 rozdílného znaku atp.) To by už ale mohlo zahrnout mnoho případů, kde se nejedná o překlep, ale jen o podobný název. Příklad "Jan Kolický" VS. "Jan Kolecký" atp.

Komentování vypnuto