+4
Zanalyzovat

Méně přehledná grafika :-(((

Anonymní Před 3 měsíce aktualizováno od RAYNET Před 3 měsíce 4

Nezlobte se na mne, ale s každou novou verzí je pracovní plocha méně přehledná. Za chvíli bude pozadí a textová pole ve stejném odstínu, že ani nepůjde poznat, kde vlastně pracovní/textová pole jsou. Stejně tak je tomu s písmem a jeho čitelností, je menší a méně výrazné. :-(((

Textová pole jsem dřív viděl na první pohled, dnes je musím hledat, kde vlastně jsou!

Jméno a příjmení:
Radek Mlčák

Naprostý, ale NAPROSTÝ souhlas s Radkem. Když jsme před pár lety vybírali nějaký CRM systém, prošli jsme jich opravdu mnoho. Záměrně jako příklad uvedu jeden za všechny – BLUEJET od firmy Compekon. K tomuto se lze vyjádřit jen jedním slovem, a to: hnus. A to doslova. Naprosto nepřehledné, o ničem

Proč toto zmiňuji. Od počátku máme rádi nejen Raynet jako systém, ale i lidi v něm, které jsme tehdy osobně poznali, a jejich skvělý přístup, který např. ve zmíněné firmě Compekon chybí. Tam je přístup ke klientům zcela opačný, takže jsme rychle utíkali. O nepřehlednosti jejich CRM nemluvě. 

Myslím si, a to opravdu z bohaté obchodní praxe (od roku 1991), že by si měli „aktualizátoři“ v Raynetu uvědomit jednu skutečnost, která je velmi důležitá. Pokud si kterýkoliv z jejich uživatelů, ať je to firma či jen podnikatel, nevybral (a nyní zdůrazním) ŠEDOU konkurenci, ale Raynet, pak věřte, že k tomu měl důvod. A nyní trochu logiky a praxe dohromady. Onen důvod nebyl v úplném počátku nějaká funkce. O té při prvním shlédnutí v rámci sekund samozřejmě ani nevěděl. Navíc, co si budeme povídat, je jich několik, které v Raynetu stále chybí, a kterým by měla být dána přednost před těmito kroky, které jsou navíc směrem zpět. Ten důvod je vzhled, resp. to, jak snadno a rychle se v systému dá pohybovat, tzn. orientovat. Zda mně k nějakému kroku něco brání, čímž mi ona cesta k danému kroku bude trvat 5 vteřin, nebo pouze doslova tisícinu vteřiny. 

Při návštěvě jakéhokoli webu také ihned návštěvník nezná obsah či funkce. V max. dvou vteřinách musí zaujmout vzhled a jednoduchost pohybu. Pokud toto nezaujme, pak návštěvník odchází a případné super funkce se vlastně ani nedozví. Takto to je, a toto je doufám zbytečné rozporovat. 

Je mi líto, že to musím napsat, a nemluvím z naší společnosti jen za sebe, ale dnešní aktualizace se nejenže nepovedla, ale je to příprava pro odchod stávajících uživatelů. Tedy těch, kteří si vybrali Raynet právě z důvodu uvedeného. Dříve nám konkrétní pohyby zabraly setiny sekund. Nyní, po dnešní opravdu nepovedené aktualizaci musíme souhlasit s Radkem, a to opravdu doslova s každým jeho slovem. Napsal to stručně a mírně, ale dovolím si dle popisu tvrdit, že byl po otevření Raynetu dnes v nemilém šoku, jako my. A jsem si jist, že se připojí další. Tedy, budou-li se chtít tímto zdržovat. 

Dnes cokoli otevřu, tak pomalu nevím, kde jsem. Ony barevné ikony měly něco do sebe! Díky nim našel uživatel to, co hledá, ne za vteřiny, ale doslova v mžiku! A dnes? Např. ikony v historii u klienta – nepřehledné. Ikony ve vyhledávání – doslova hrůza. Kdyby to tam nebylo napsáno, tak ani nevím, pod kterou ikonou hledat obch. případ. Dříve tisícina vteřiny, nyní nutné číst! 

Menu vlevo – pardon, ale doslova katastrofa. Styl, kterým se přibližujete zmíněnému šedému Bluejetu! PROČ musí uživatelé ve spěchu číst názvy ikon, kde co najdou, když to bylo dříve tak krásně přehledné díky ikonkám? Bez čtení identifikace setina vteřiny. 

A záložky nahoře? No tak k tomu fakt není co dodat. Nepřehlednost je jen mírné označení. 

Skutečně je pravdou vše, co uvádí Radek. Doporučuji přečíst jeho zkušenost vícekrát, protože byť je stručná, tak je výstižná a sedí vše! 

Závěrem něco k zamyšlení pro rádoby budoucí aktualizace. Kdyby vypadal Raynet tak, jak vypadá dnes v době, kdy jsme vybírali CRM, upřímně bychom vybrali jiné. Ona přehlednost a barevnost, kdy má každá funkce svou konkrétní barvu, na kterou jsou uživatelé Raynetu zvyklí, dělá právě systém intuitivním, a hlavně vašim platícím uživatelům pomáhá a šetří čas! Poslední aktualizací se vám podařilo toto doslova zlikvidovat, a tím i vlastně celou vaši dosavadní práci, a současně jediný, nebo tedy alespoň ten hlavní tahák pro nové uživatele.

Víme, toto vlákno bylo založeno před 4 dny uživatelem Radek ohledně designu jako první. 

Uvedené vlákno 689 bylo založeno dalším nespokojeným uživatelem před 2 dny. ;) 

Zanalyzovat

Stejně jako do dalších vláken k novému designu, tak i sem přidávám reakci za Raynet:
Děkujeme velmi za upřímnou zpětnou vazbu. Feedback od uživatelů raynetu samozřejmě vítáme a všechny připomínky k novému vzhledu CRM si evidujeme a bereme vážně.
Kolegové z vývoje i marketingu si průběžně veškeré Vaše reakce procházejí. Budou je po čase vyhodnocovat a případně reagovat konkrétními úpravami nové verze raynetu.
Zatím prosíme, abyste nové verzi i nám dali čas. Díky za spolupráci. Za Raynet zdraví, Alice