0

Přidat Opportunitu - Obchodní příležitost

Anonymní Před 3 měsíce 0

Dobrý den,

Váš CRM nástroj se mi zdá velmi pěkný, dobře propracovaný, ale i tak zde mám jeden zásadní problém. Pohybuji se v obchodě již velmi dlouho a vyzkoušel celo řadu CRM nástrojů. Vžy se vycházelo z Leadu, který mohl vzniknout jakýmkoli způsobem a nebo mohl být i přeskočen a byla vytvořena Obchodní příležitost (Opportunita) na kterou se navázala nabídka/y. Pokud zákazník objednal, tak teprve nyní vznikl Obchodní případ. Bylo tedy na první pohled v seznamech jasné co je již objednáno a co ještě visí jako Obchodní příležitost. Tento mezičlánek mezi Leads a Obchodním případem mi u Raynetu velmi chybí, přitom je to standardní součást vývoje obchodování.   

Dále mi chybí číslování řádek u Nabídky. Pokud vytváříme nabídku o 20 i více položkách musíme mít jednoduchou možnost rychlé navigace se zákazníkem při diskusi o konkrétní položce. Je to naprosto standardní záležitost a hodně mne překvapuje, že to zde nemáte. Kódy v produktech tuto možnost nedávají.  


Neplánujete tak v brzké době inovaci? 


Moc by se mi jinak líbilo tento Váš povedený nástroj využívat. 

Otto Vodvářka

Jméno a příjmení:
Otto Vodvářka