+1
Nebude realizováno

Nabídky/Obchodní případ

Anonymní Před 11 měsíců aktualizováno od RAYNET Před 11 měsíců 1

Možná trochu atypicky vytváříme nabídky, z nichž jen asi 25% je realizováno. Systém naší firmy pak definuje vznik Obchodního případu přijetím objednávky na základě vytvořené nabídky. Přivítali bychom tedy, kdyby bylo možné vytvářet nabídky bez nutnosti jejich navázání na Obchodní případ. Respektive nemuset vytvářet Obchodní případ již ve chvíli, kdy zpracováváme nabídku, ale toto ponechat jen jako možnost.

Jméno a příjmení:
Jaroslav Hlaváček
Nebude realizováno

Chápu, že nastavení procesů je v různých firmách různé. Logika našeho CRM je postavena tak, že Obchodní případ je výchozím typem záznamu, ze kterého se překlápí data do dalších typů záznamů - např. Nabídek, Objednávek, Analýz apod. Možnost vytvořit Nabídku bez vazby na Obchodní případ by tedy měnilo logiku našeho CRM a musím popravdě napsat, že tuto změnu neplánujeme. V CRM se počítá s tím, že ne všechny Nabídky budou realizovány. Díky evidenci OP v CRM máte přehled nejen o vyhraných obchodních příležitostech, ale i o tom, co bylo rozjednáno a nakonec nedopadlo výhrou. Za RAYNET, Alice

Komentování vypnuto