+2

WhatsApp for Business

Anonymní Před 1 rok v Integrace s dalšími aplikacemi aktualizováno od RAYNET Před 1 rok 2

Rád bych komunikoval v prostředí CRM se zákazníky a s kolegy pomoci chatu nebo raději pomoci WhatsApp.

Jméno a příjmení:
Milan J. Sikora

Chat je pro komunikaci s klienty asi technicky nemožný, pokud nemá klient taktéž Raynet, ale integrovat WhatsApp není špatný nápad. V našem oboru taktéž někteří klienti nemají (nepotřebují) neomezený tarif, za klasické sms platí, takže nám píší přes WhatsApp. Taktéž někteří nemají PC a zaslat tedy v příloze e-mailu fotografie nemovitosti je pro ně nemyslitelné. Takoví klienti nám zasílají fotografie většinou přes WhatsApp. Z tohoto důvodu, a samozřejmě někdy i zmíněné komunikace, bychom taktéž uvítali, kdyby se u klientů a leadů kteří mají v mobilu WhatsApp nainstalovaný, zobrazovala ikona WhatsAppu, tzn. tak, jak je tomu i v mobilu. V takovém případě by byla samozřejmě vhodná možnost jedním kliknutím z konkrétní jednotlivé zprávy (dle potřeby) vytvořit událost - příchozí či odchozí zpráva u daného klienta.

Aktuálně nemá ve vývoji integrace s chatovými nástroji zrovna vysokou prioritu. Jde totiž o to, že chatovacích aplikací je několik a tímpádem by třeba WhatsApp používalo jen zlomek našich klientů. Vývoj takové aplikace pak není rentabilní. Ale zkusme sbírat palce, třeba k tomu za čas dospějeme. Za RAYNET Zuzka