0

Stáří obchodního případu - datum

Anonymní Před 1 rok aktualizováno od RAYNET Před 1 rok 4

Dobrý den,

velmi by nám vyhovovala tahle funkcionalita, při řešení priorit obchodních případů. V okénku obchodního případu v obchodní nástěnce by bylo přínosné, pokud by se zobrazoval datum založení obchodního případu, abychom znali ihned jeho stáří a nemuseli obchodní případ otevírat. A za druhé, by bylo fajn, pokud by se mohly obchodní případy v jednotlivém sloupečku řadit, dle těchto datumů, na základě kliku myši.

Jméno a příjmení:
Patrik Pavlík

Dovolíme si na toto téma malou připomínku. Datum u obchodních případů určitě nechybí, je možnost si jej zobrazit v náhledu všech obchodních případů – stačí klik na zelené „+“ vpravo, kde v sekci „základní údaje“ zaškrtněte „Otevřeno“. Datum založení OP se vám v náhledu všech OP začne zobrazovat. Dále je datum založení vidět i přímo v detailu OP. 

V tomto bychom my problém neviděli a myslím si, že přidávat jej někam duplicitně je zbytečné. 

Co však postrádáme naopak velmi, je datum u klienta – kdy byl založen přímo klient. Toto se zobrazuje pouze v náhledu všech klientů (zaevidováno), ale v detailu klienta datum založení chybí. 

Datum v detailu klienta, kdy byl založen, bychom opravdu uvítali.

Pokud dobře rozumím, tak panu Pavlíkovi jde o to, aby viděl data založení OP i na Obchodní nástěnce - a to rovnou bez rozklinutí jednotlivých záznamů. Na to se můžu poptat. Jen potřebuji vědět, zda Vám jde o datum zaevidování nebo datum otevření Obchodního případu. Tato data se totiž mohou lišit. A k dalšímu tématu: datum zaevidování klienta najdete v detailu Klienta přes tlačítko Akce --> Bezpečnost --> Zaevidováno. Je tam uveden termín i přesný čas zaevidování záznamu. Za RAYNET, Alice

Díky moc za info o umístění data zaevidování klienta. ;)

Od toho jsme tady :) Ať se daří!