0
Dokončeno

Import "poznámka ke klientovi" do google kontaktů. Jednoduché spárování políčka poznámka.

Anonymní Před 1 rok v Google synchronizace aktualizováno od RAYNET Před 1 rok 2

Primárně vkládám kontakty do Raynetu. Když mi pak někdo volá, vidím pouze jméno.

Rád bych jednoduchým klikem na kontakt v mobilu viděl, kdo to je a co s ním řeším.

Moc by mi pomohlo spárovat tlačítko "Poznámka ke klientovi" s klasickou "poznámkou" v google kontaktech.

Nyní musím zapínat app Raynet a na mnoho kliků hledat záznam.

Jméno a příjmení:
Jakub Hrbáč
Zaplánováno

Hezký den, Jakube. Díky za upozornění. Propisování poznámky ze CRM do poznámky v Google kontaktech zafunguje jen u Kontaktních osob. U Klientů se poznámka v Google kontaktech momentálně nesynchronizuje. Jde o chybku, resp. "nedotah". Tiket na opravu je už zadán do vývoje. Až bude hotovo, dáme vědět. Za Raynet, Alice.

Dokončeno
Komentování vypnuto