0
Dokončeno

Kontrola duplicit klientu při zadávání

Anonymní Před 1 rok aktualizováno od RAYNET Před 1 rok 1

Uvítal bych upozornění na duplicitu při zadávání klienta do adresáře, pokud bude shoda ve jméně, ale raději jen v čísle nebo e-mailu, tak by mě Raynet mohl upozornit na možnou duplicitu. Ted to musím kontrolovat přes vyhledávání. 

Díky 

Jméno a příjmení:
Pavel Brož
Dokončeno

Hezký den! Kontrola duplicit už v našem CRM funguje. Když zakládáte v CRM nového Klienta a zadáte název firmy, který je podobný nebo shodný s názvem už evidovaným, tak vás systém při kliknutí na tlačítko "Uložit" upozorní na všechny možné duplicity a zobrazí je. Když zakládáte novou Kontaktní osobu a doplníte k ní telefonní číslo nebo emailovou adresu evidovanou v CRM u jiné osoby, tak vás také systém upozorní a možnou duplicitu zobrazí.

Komentování vypnuto