+2
Zaplánováno

Asistentka Přenesení příchozího emailu (From: vs Reply-To:)

Anonymní Před 2 roky v Ergonomie aktualizováno od RAYNET Před 2 roky 2

Dobrý den, chtěl bych požádat o úpravu nebo opravu algoritmu, kterým přiřazuje RayNet Asistentka e-maily ke kontaktní osobě nebo do Leadu.


Typickým příkladem jsou příchozí emaily generované web formuláři třetích stran např. SmartEmailing.

Zpráva od klienta tak přijde z jednotné adresy, kde je v MIME hlavičce From: "notifications@smartemailing.cz" a podle této adresy RayNet Asistentka email úplně zahodí.

Chci tedy požádat aby algoritmus RayNet Asistentky v prvním kroku použil MIME hlavičku Reply-To: "" (kde bývá zpáteční adresa na klienta), 

Teprve pokud by Reply-To: neobsahovalo zpáteční adresu nechť algoritmus RayNet Asistentky sáhne po adrese z parametru From:

Moc nám to všem pomůže

Děkuji Milan H.

Jméno a příjmení:
Milan H.
Zaplánováno

Pěkný nápad, chování asistentky pro tento konkrétní případ upravíme. Přidávám do stroje, ale nedokáži Vám slíbit termín. Za RAYNET Zuzka