+17
Zaplánováno

Workflow - automatická nabídka další aktivity

Anonymní Před 2 roky v Obchod aktualizováno od Pavla Před 8 měsíců 7

v 99% po dokončení aktivity odklinutím "Mám hotovo" je potřeba provést další krok se zákazníkem.

Proto bych ocenil aby se po odkliknutí "Mám hotovo" otevřela nabídka s vytvořením dalŠí aktivity k nadřazené položce (obvykle OP, Klient...)

V následné nabídce by mělo být cca

  • plánovat další hovor
  • poslat email
  • schůzka
  • úkol 

Možná i předdefinované úkoly jako Vytvořit nabídku, kontrola přijetí objednávky, nachystat prezentaci..,

Jméno a příjmení:
Dušan Libo
Zaplánováno

To je, ale skvělý nápad! :) Připravujeme upgrade zadávání aktivit a přidáme to designerům ke zvážení, třeba je napadne, jak to zapracovat. Mohlo by vzniknout tlačítko ve stylu "Mám hotovo a chci naplánovat follow up". Za RAYNET Zuzka

Díky, nemůžu se dočkat. :)

Luxusní nápad Dušane! Fakt pecka! Jeden z nejlepších, co jsem tu kdy četl! :) 

A v této souvislosti naprosto dokonalý nápad Zuzky! Někdy je klikem na „Mám hotovo“ skutečně hotovo a není dál (v tu chvíli) co řešit, takže by další okno mohlo být někdy zbytečné. Vyřešení tlačítky "Mám hotovo“ a "Mám hotovo a chci naplánovat" by bylo naprosto dokonalé.

A určitě by bylo super rovnou s nabídkou výběru další aktivity, přičemž i v tomto plně souhlasíme s nejčastěji využívanými: naplánovat hovor, odeslat e-mail, úkol, schůzka atd.

V CRM co jsem dřív potka,l se dají tvořit scénáře. tzn na základě akce nachystat automatickou reakci.

Když to přeženu někdo si může nachystat, že když označí schůzku jako hotovou, tak se automaticky odešle email s poděkováním za inspirativní schůzku, když někdo vytvoří nabídku, tak se vytvoří událost za 3 dny volat pro potvrzení doručení atp... 

Jsem pro ze strany přímo Raynetu, tzn. bez nutnosti se trápit s integromatem, u kterého většina vytvořených scénářů vůbec nefunguje, což v integromatu i přiznali. Např. propojení s mobilem, tzn. Androidem - např. pro odesílání přednastavených sms apod. nefunguje vůbec, a toto v integromatu i vědí! Možnost vytvářet si scénáře přímo v Raynetu by bylo super! Jsme jednoznačně PRO! :)

Jak už kolegyně Zuzka dříve psala - je to jedno z témat, které budeme řešit v souvislosti s vývojem nového GUI. Je to dlouhý proces. Tak prosíme ještě o trpělivost. Za RAYNET, Alice

Dobrý den, automatické generování aktivit u Klienta a Obchodního případu by opravdu bylo uživatelské vylepšení. Např. u uzavřeného OP se stavem Výhra - každý obchodník bude časem ověřovat spokojenost klienta - automatické vytvoření takovéto aktivity dle individuálně nastaveného časového úseku od realizace OP - paráda, úspora času a ještě jistota, že se na ověření spokojenosti nezapomene. Stejně tak klient po určitý časový úsek bez otevřeného nebo vyhraného OP by mohl mít automaticky vygenerovanou Událost: Oživení kontaktů (reaktivace). V jaké fázi je, prosím, takováto možnost automatizace?