0
Vývoj na míru

Volitelné sloupce s obratem klienta v Seznamovém pohledu

Anonymní Před 2 roky aktualizováno od RAYNET Před 1 rok 2

Doplnit dva sloupce (identické):

  • sloupec A - obrat klienta za vybrané období (týden, měsíc, kvartál, rok)
  • sloupec B - dtto

V RAYNET CRM se zobrazuje pouze sloupec celkové zobchodvané částky a rozjednané částky. Neexistuje ale možnost srovnání nějakého období s jiným obdobím. Typicky: klient který před 5-ti lety koupil za miliôn, od té doby nic, vypadá v seznamovém pohledu pořád jako důležitý, i když by pohled na "Zobraz obrat 2017" a v druhém sloupečku "Obrat 2018" ukázal 0. Srovnávat obraty jednotlivých klientů v grafických analýzách, když jich je třeba 500 je nesmysl.

Jméno a příjmení:
Petr Opavský, Brased Eurotextil Brno
Zanalyzovat
Vývoj na míru

Toto do RAYNETu bohužel nedostaneme, po technické stránce jde totiž o to, že takovou komponentu ve filtrech vůbec nemáme. A aktuálně to není v plánu řešit, ale napadá mě, že si to můžete nechat vyvinout na míru. Tady je přehled implementačních partnerů, doporučila bych oslovit firmu Dataclue s.r.o., myslím, že by pro Vás mohli vymyslet řešení. Nebo je možnost používat Analýzy, které Vám dokáží srovnat meziroční období, např. Vývoj prodeje >> vpravo ve filtru přidat *Porovnat s předchozím rokem*. Za RAYNET Zuzka

Komentování vypnuto