0
Zaplánováno

Panel "Systémové správy Raynetu" na nástenke

Anonymní Před 2 roky v Integrace s dalšími aplikacemi aktualizováno od RAYNET Před 2 roky 1

Možnosť pridať na nástenku panel, kde budú užívatelia zo strany RAYNETU informovaný o plánovaných termínoch nasadzovania nových verzií (prípadne zoznam zlepšení a inovácií), o poruchách, stave ich riešenia, prípadne statuse v akom sa nachádza riešenie problému, ktorý bol zákazníkom nahlásený, o iných aktivitách, ktoré by mohli ovplyvniť prácu v rámci RAYNETU (pozitívne aj negatívne) atď. Ak zákazník zistí chybu a na panely nájde status že už je evidovaná a v stave riešenie, nemusí oznamovať túto skutočnosť podpore. Tým pádom sa podpora môže zaoberať riešeniami problémov, ktoré sú lokálneho charakteru u konkrétneho zákazníka a bola by odbremenená od globálnych, o ktorých by sa zákazník dozvedel priamo z jeho prostredia.
Ak by to bol napríklad problém, ktorý by sa nemusel prejaviť u každého zákazníka, tak doplniť tam dajme tomu možnosť voľby "nahlásiť", kde po kliknutí by podpore odišla informácia že ste jedným s postihnutých daným problémom.

Jméno a příjmení:
Anton Cirhan
Zaplánováno

Celkově přemýšlíme nad možností změny support portálu. Máme spoustu vizí a zajímavých nápadů. Tenhle si zapíšeme a zkusíme nějak zaimplementovat. :) 
Za RAYNET, Magda