+3
Vývoj na míru

Zasílání SMS přímo z Karty klienta nebo Obchodního případu

Anonymní Před 2 roky v Integrace s dalšími aplikacemi aktualizováno od RAYNET Před 2 roky 1

Velmi často posíláme konkrétním klientům SMS při řešení jejich požadavků. Z důvodu, že ne vždy se dovoláme, dáváme jim info, že jim byl zaslán email (aby o tom věděli - stává se, že maily padají do spamu, složky Hromadné a klient pak čeká a neví, že mail od nás odešel atd.), potřebujeme, aby se ozvali čím nejdříve, operativně potřebujeme zpětnou informaci atd.   K takovému zasílání používáme program resp. aplikaci přímo na webu (kde dopředu máme zaplacený kredit a za každou SMS samozřejmě platíme). Vzhledem k tomu, že Raynet spolupracuje s dalšími společnostmi v rámci účta, Smartemailing atd. mohl by najít příp. partnera, přes kterého by tuto službu nabízel, popř. by tento požadavek vyřešil jinak. Úžasné by bylo, kdyby přímo z Karty klienta  nebo ideálně zároveň i z Obchodního případu bylo možné takovouto SMS zaslat.

Jméno a příjmení:
Míša Dryšlová
Vývoj na míru

Zdravím z RAYNETu s nejnovějšími zprávami ohledně napojení na SMS. Podle našeho "integračního guru" Zdeňka by to mohlo jít přes aplikaci Integromat a GoSMS. Integromat je aplikace, která umožňuje vytvářet most mezi více aplikaci. Vlastně si zde "naprogramujete" sled kroků, který se má stát.
V podstatě by se v CRM mohl vytvořit custom field a v něm napsaný text by se odeslal na stisknutí tlačítka. Někdy na podzim bychom mohli vydat scénář - šablonu, jak to v Integromatu všechno nastavit. Bylo by to vše v režii zákazníka včetně nastavení a vytvoření "propojení". 

Jen v RAYNETu a čistě jako součást RAYNETu to bohužel nezvládneme udělat.  
Za RAYNET, Magda

Komentování vypnuto