+13

propojení produktu a klienta/kontaktní osoby

Anonymní Před 2 roky v Obchod aktualizováno od Kamila Miklová Před 2 roky 3

uvítali bychom i možnost propojení vazeb mezi Produkty a Klienty/Kontaktními osobami. Děkujeme :-)

Jméno a příjmení:
Veronika Soukupová

Nevím, jestli tomu správně rozumím. Hodilo by se Vám, aby konkrétní produkty byly k dispozici jen pro vybrané klienty?
Díky za dopřesnění.

Neviem či áme rovnakú potrebu ako pani Soukupová, lebo jej popis je veľmi stručný, ale vyzerá to podobne ako naše potreby V našich podmienkach to vyzerá asi takto:

  • máme zoznam produktov, ktoré sú vopred zverejnené v cenníku a ktoré si klienti vedia zakúpiť
  • po tom, ako si klient tento produkt/službu kúpi, by sme v jeho karte radi mali o tom informáciu, čo si kúpil
  • takto klientom evidujeme rôzny hardware, ktorý si kúpili (názov položky), kedy si to kúpili (dátum dodania) a prípadne aj sériové číslo alebo nejakú inú poznámku. Robíme to kvôli prehľadu o záručných dobách a v prípade, že nám tovar reklamujú, vieme hneď pozrieť, či sa jedná o reklamáciu v záruke alebo po nej
  • rovnako takto klientom evidujeme rôzne služby, ktoré sú faktúrované pravidelne (mesačne/ročne a pod), spolu s dátumom, kedy je výročie fakturácie tejto služby. Pri výročiach na základe tejto evidencie posielame klientom faktúry za obnovu tejto šlužby na ďalšie obdobie.

U nás to teda znamená, máme napr 3 produkty, každý klient môže mať zakúpený 0 až 3 tieto produkty a to čo si zakúpil potrebujeme vidieť na jednej stránke spolu s termínom kúpy alebo výročia zmluvy a pod. 

K Vašej otázke - neznamená to pre nás, že klient má v cenníku nejaké špeciálne produkty, ktoré nemá nikto iný.


Takúto evidenciu Produktov v karte klienta som nevidel v žiadnom CRM, keď sme hľadali CRM pre naše potreby. Otestoval som snáď 15 CRM (zoho, hubspot, pipedrive, insightly, sortio ...) a nikto nič takéto nemá. Vždy je možné pridať Produkt len obchodnému prípadu a tam to skončí, ale nikdy sa táto informácia už potom nedá na jednom mieste pozrieť v detaile klienta/kontaktu

Produkty jsou pro nás lidé stejně jako kontaktní osoby, proto u produktů evidujeme jiné typy informací a potřebujeme, aby byl jeden produkt propojen vždy s jedním kontaktem/může být i vícero klientů. Nyní si u produktů dáváme url odkaz kontaktu a naopak. Bohužel to ale zdržuje a toto řešení je dost kostrbaté.