0
Dokončeno

Notifikácie - kontex záznamu s pridaním ďalšieho stĺca OP

Anonymní Před 3 roky v Nastavení CRM aktualizováno od RAYNET Před 2 roky 2

Pri preväzovaní správ z notifikácií, cez kontext záznamu pri Obchodných prípadoch mi chýba stĺpček s vloženým dátumom napr. otvorenia OP. Teraz vidím "len" číslo OP, popis, klienta a stav. 

Pokiaľ otvorím napr. 2x týždenne OP so zákazníkom a on mi pošle mail, ktorý preposielam do CRM, ťažko sa orientuje pri zaradení k správnemu OP. Tieto OP sa môžu opakovať alebo veľmi podobať. Zatiaľ to riešim formou čiastočnej identifikácie v popise OP.

Možno by to pomohlo viacerím. Zákazník posiela objednávky centrálne a nevie do predmetu vložiť číslo nášho OP.

Jméno a příjmení:
Igor Konopásek
Zaplánováno
Dokončeno
Komentování vypnuto