0

Zobrazení odchozího emailu z triggeru ze smartemailingu v historii klienta v Raynetu

Anonymní Před 2 roky v Integrace s dalšími aplikacemi aktualizováno od RAYNET Před 2 roky 1

Příjemný den, přeji,


používám smartemailing, jejich kampaně + triggery. Odchází mi desítky emailů z triggerů ke klientům a nyní jsem zjistil, že se tyto emaily do historie v Raynetu nezobrazují. Údajně jsou propojené jenom smartkampaně. Můžete rozšířit danou službu i na ostatní věci jako jsou například triggery? Děkuji David Rychtařík

Jméno a příjmení:
David Rychtařík

Díky za nápad. Uvidíme, jak si povede u ostatních uživatelů.
SmartKampaně a Triggery jsou už jiný druh procesu a postupu zadávání. V CRM by musela vzniknout úplně nová entita, která by data sbírala podle pravidel triggerů. Nejedná se totiž o klasický hromadný e-mailing.