+11

Při zakládání aktivity mít v předmětu našeptávač. (Rychlou volbu) - workflow

Anonymní Před 2 roky v Nastavení CRM aktualizováno od RAYNET Před 2 roky 1

Osobně si myslím, že ručně vyplňovat u každé aktivity předmět zdržuje. Chápu, že někdo si do předmětu dává konkrétní věc k řešení.. Pak by dávalo smysl tam mít okno s rychlou volbou (roletku, kdy by byli určité možnosti) Buďto si ručně vypíšu konkrétní věc, nebo kliknu na rychlou volbu a zvolím např..(domluvit schůzku, připomenutí platby, email s nabídkou atd...)

Jméno a příjmení:
Lukáš Klát

Tohle je typický příklad pro funkci workflow - plánování automatických následných kroků. Je to velká věc, kterou bychom jednou moc chtěli mít. Snad nás k němu vývojářské vody RAYNETu brzy dostanou. :) Za RAYNET, Magda