+30

Workflow- Moznost automatickeho planovania krokov na klienta s casovym intervalom pre vykonanie ulohy

Slavomír Před 3 roky v Nastavení CRM aktualizováno od RAYNET Před 3 roky 3 2 duplikace

Moznost si nastavit kroky /definovat rucne/, ktore by crm automaticky vytvorilo na klienta na ktoreho chcem, s tym ze si na kazdy krok vyberiem aj interval kedy ho vytvori.

Priklad:

Zacnem Leadom a CRM za mna nasledne naplanuje automaticky telefonat ktory mam vykonat do 2dni, dalej ma upozorni, ked sa do 1-2 tyzdnov neozvem o stretnutie, po stretnuti mi do 5dni pipne ci som nezabudol na ponuku, potom naplanuje druhy telefonat k ponuke, ci je vsetko ok a tak dalej

trosku to automatizovat

Jméno a příjmení:
Slavomir Bolha

Duplikáty 2

možnosť nadefinovať zoznam krokov, ktoré je potrebné
absolvovať pri spracovaní obchodného prípadu a Raynet potom
obchodníka vedie a pomáha mu s jeho riešením. Automaticky vie pripomenúť či si požiadať o chýbajúci krok s časovým intervalom do kedy má byť vykonaný alebo od kedy má byť vytvorený a potom sa už len pripomína, kým nebude splnený-realizovaný :-)

 

Workflow - to je slovo do pranice. Už máme v hlavě prototyp a hlavně je to jedna z priorit na příští rok. Snad se nám to podaří co nejdříve. 

Tohle je námět pro tzv. workflow - série předdefinovaných pravidel. To je tak trochu naše palčivé téma. Ale slibujeme, že se zkusíme polepšit a zapřemýšlíme. Více dalších námětů na workflow pak můžete opalcovat tady https://napady.raynet.cz/communities/1/topics/185-workflow-moznost-automatickeho-planovania-krokov-na-klienta-s-casovym-intervalom-pre-vykonanie-ulohy Opět prosím zkuste zapalcovat i tady.