+55
Ve vývoji

Automaticke Logovanie/Zapisovanie telefonatov do CRM uskutocnene cez mobilnu aplikaciu Raynet

Anonymní Před 3 roky v Mobilní aplikace aktualizováno od RAYNET Před 5 měsíců 13
Jméno a příjmení:
Slavomir Bolha

Díky moc za nápad. Krom jiného zde bude potřeba pořešit i bezpečnostní oprávnění a přístup k hovorům v telefonu. Uvidíme tedy, jak si povede nápad u komunity.

Zatiaľ sa to dá riešiť cez integromat.com ktorý túto možnosť poskytuje aj keď to nie vždy ideálne funguje.

Integromat je skutečně dobrý tip. Dokonce k němu chystáme teď v prosinci školení. Mrkněte zde, kdyby Vás to zajímalo více: https://raynet.cz/akce/integromat-skoleni/ Za RAYNET, Magda

Zaplánováno

Mám skvělou zprávu, pro tento rok je tento nápad v plánu vyrábět. Brzy se toho dočkáme. :) Ale protože jde o technicky dost náročnou věc, tak to ještě chvilku potrvá. Za RAYNET Zuzka

Určitě skvělý nápad. A pokud má uživatel nainstalovanou i mobilní app, bylo by dobré, aby si tato uměla "vytáhnout" tel. čísla z jakýchkoli hovorů (příchozích i odchozích), které by byly následně přes app propsány k jednotlivým klientům či leadům. Samozřejmě po předchozím potvrzení (není nutné ukládat všechny). Tzn. ne pouze volání přímo z app. Pak už by si uživatel jen dopsal do vytvořeného telefonátu info. A uvedené oprávnění a přístup k hovorům v telefonu (tzn. omezování ze strany Googlu od doby, co zaměstnali "umělce" z Applu) by se dalo vyřešit jednoduše možností stažení aplikace přímo ze stránek raynet.cz, tzn. mimo obchod play. Tzn. tak, jako už to řeší jiní vývojáři, aby nebyly uživatelé nesmyslně omezováni kvůli Googlu, kdy jsou pak samozřejmě některé app nepoužitelné.

Ano, o omezení ze strany googlu víme. Je vysoká pravděpodobnost, že nám aplikaci i tak schválí (protože děláme CRM, musíme ale zažádat o výjimku). APK ke stažení mimo Google Play neplánujeme. Jinak je výroba automatického logování telefonátů v plánu na tento rok. Čili v následujících měsících to přijde na řadu. Za RAYNET, Alice

Super zpráva a moc se těšíme! :) 

Dobrý den, do konce roku budeme jako firma asi pořizovat Raynet. Chci se zeptat, jestli zapisování hovorů bude už hotové? 

Upřímně musím napsat, že původní plán se nepodaří uskutečnit. Prototyp pro Android je sice hotový, ale priority se momentálně přesunuly jinam a do konce roku to nezvládneme. Tak mi nezbývá, než požádat o Vaši trpělivost. Za RAYNET, Alice

dobrý den, jak to pokračuje? A BUDE TO MOŽNÉ PRO IOS?

Na vývoji se stále pracuje. Ve druhé polovině roku by mohlo být hotovo. U IOS narážíme na technická omezení platformy, takže tam zatím posun není. Ale samozřejmě hledáme možnosti a řešení. Z Raynet, Alice

a bylo by možné zkusit prototyp, že bych pro Vás zjišťoval co funguje a co ne ?