+4

Zamykání obchodních případů

Anonymní Před 3 roky v Nastavení CRM aktualizováno od RAYNET Před 3 roky 1

Ze zkušenosti vím, že je dobrá funkce zamykání, s tím, že obchodník pracuje, dělá na případu, dokončí ho, manažer zkontroluje a pak je fajn mít možnost ho zamknout, s tím, že obchodník ho pak už nesmí měnit. Občas se nám stává, že z nějakých záhadných důvodů se pak ještě šťourají v uzavřených případech... ať už k tomu mají důvod jaký chtějí. A úplně dokonalé by bylo, aby byl parametr zamčeno, či zkontrolováno vidět v seznamu obchodních případů...

Jméno a příjmení:
Viktor Nový

Zamknutí v tuto chvíli možné je. Zamknout/odemknout záznam může vždy administrátor a vlastník záznamu právě na detailu. Nikdo jiný. Aby mohl zamknout záznam jen administrátor by mohlo být součástí oprávnění. Nicméně se obávám, že by to spíše přineslo chaos než pomoc. Přece jen oprávnění k editaci by měli mít i vlastníci záznamu.
Nicméně uvidíme, jak se nápad popere s ostatními. Za RAYNET, Magda