+2

Relace mezi osobami / revoluce v CRM

Anonymní Před 3 roky v Adresář aktualizováno od RAYNET Před 3 roky 2

V Raynetím CRM - jinak nejlepším na světě - mi chybí jedna funkce (spíš pojetí) k dalšímu rozvoji obchodu. Obchod dělají lidé a mezi lidmi jsou bohaté relace. Mezi firmami také - ty ve stávajícím CRM nějak podchytit lze - mezi osobami však ne a přitom jsou řádově bohatší! Proč jsem v závorce uvedl "spíš pojetí"? Protože mi nejde o nějakou nadstavbovou informační databázi, ale o inteligentní funkci, která by nad sítí vytvořenou ze specifických relací mezi osobami uměla navrhovat komunikační scénáře s vysokým potenciálem pro získání nových klientů a také nových obchodů u stávajících klientů. Muselo by jít o něco na způsob adaptabilních struktur - v tomto případě datových. Dokreslující příklady můžu pospat ústně, přijde-li na to .... a pak by to ovšem byla REVOLUCE ;-)

Jméno a příjmení:
Jaroslav Bazala

Možná je to podobné tomuhle: http://napady.raynet.cz/topics/83-vztahy-mezi-osobami-i-napric-klienty/


Osobně se mi moc líbí, jak to má zpracován např. Pipeliner CRM - viz https://www.pipelinersales.com/crm/software/organization-chart, případně ještě přesněji viz https://www.pipelinersales.com/crm/software/buying-center/


... ale Pipeliner je drahý, není český a není to Raynet :)))

Nápad je to zajímavý a skutečně podobný s tématem od Lukáše. Díky moc, mrknem na to a uvidíme, jak se vyvine priorita. Za RAYNET, Magda