+87
Zaplánováno

Mapy - zobrazit naplánované schůzky

Chmiel Před 3 roky v Analýzy aktualizováno od Milan Krása Před 4 měsíce 12

Chtěl bych mít možnost zobrazit na mapě schůzky naplánované na daný den. 

Pokud si naplánujeme více schůzek denně, tak vždy stojíme před otázkou v jakém pořadí je realizovat, jak vytvořit optimální trasu. Zobrazení na mapě by určitě pomohlo.

Jméno a příjmení:
Chmiel

Díky za podnět! Rádi přiznáváme, že tuto funkci slýcháváme z vícerostran. Otázka tady není "jestli", ale jen "kdy". Přidáváme hlas i za nás a čekáme další. Ještě jednou díky.

Jen přidávám, že to může být i na vícero dní, protože když jedu z Čech na Moravu či na Slovensko, tak to bývá i několikadenní záležitost. Těším se na výsledek.

Jsem pro tuto funkci všemi deseti! Například jako: Zobrazení mapy s vyznačenými místy (schůzky, události) z vybraného dne, kdy po straně bude sloupec s chronologicky seřazený s možností v něm schůzky, události posouvat podle vyznačené mapové trasy či dle individuální preference dle uvážený uživatele. 

Funkce by to mohla být pěkná a líbila by se mi. Na druhou stranu ale obchodníci mají své regiony zpravidla zmáknuté a tak by neměli mít problém s naplánováním trasy.  Spíše to může být užitečné pro asistentky, které zadávají schůzky obchodníkům.

Hodně dobrý nápad a plně souhlasím i se všemi již vloženými doplněnými vylepšeními ostatních uživatelů. :)

Zaplánováno již rok, tak to snad brzy bude. Prosím 

Budu rád, pokud u zobrazených schůzek budu moc zobrazit klienty/leady

Tzn. asi ideální pokud klienti s naplánovanou schůzkou budou mít jeden špendlík a ostatní klienti/leady špendlík jiné barvy

Nahoře zmiňovaný nápad na trasy zní samozřejmě skvěle, ale to už byste asi museli řešit "problém obchodního cestujícího" :) (a dopočítat dobu schůzky+nějaká rezerva)

v podstate se take  jedna o výber napr. 10 zakazniku , který si poslete do mapy , zobrazí se vám poi body s nazvem spolecnosti a po kliknuti se vam zobrazi vami volitelne informace o zakaznikovy, tedy i vlastni pole. napr. max 5 volitelných. tak se lepe planuje navrh schuzek , dle optimalizace trasy. 

Též by se mi taková možnost líbila. V zásadě by stačilo, aby ve filtru byla kromě záložky Klient a Leady ještě záložka Aktivity.